Hvad får du med on-page SEO?
Ud fra en forudsættende telefoniske samtale, samt en grundig analyse af dit site, præsenterer vi de indsatsområder som er nødvendige for at dit site får et stabilt SEO-fundament at operere ud fra, samt et SEO-“facelift” som med tiden vil generer mere trafik, og potentielt flere salg.
Da ingen websites er ens, vil en SEO indsats eller strategi for SEO arbejdet også have forskellig karakter. Det kan være at dit site har hele SEO fundamentet på plads, og er teknisk stærkt, men en lav click through rate. Omvendt kan det også være at dit site præsenterer sig flot i søgeresultaterne, men bounce raten er alt for høj. Der kan være mange forskellige scenarier.
Nogle af de indsatsområder som vi dækker er:
- Google Analytics tracking opsætning
- Indeksering med Google Search Console
- Indeksering med Bing Webmaster Tools
- SSL certifikat
- HTML sitemap
- XML sitemap
- Intern linking
- Favicon
- 404 fejl
- Robots.txt
- Hastighedsoptimering
- CTR optimering
- Søgeordsanalyse
- Schema Markup
- Duplicate content
- Google My Business
- med flere